Klubnyt

Helsingør Kommune sender FCH til inkasso

Der er tilsyneladende igen knas med økonomien i FC Helsingør, skriver Helsingør Dagblad. Klubben er bagud med huslejen for loungen på Helsingør Stadion og nu er kommunens tålmodighed sluppet op. Den skyldige lejeudgift er sendt til inddrivelse hos Gældsstyrelsen. Er den ikke betalt senest fredag den 29. maj, kan kommunen smide klubben ud af lokalerne. [Læs mere]

Helsingør Stadion

Trist forfald på Helsingørs gamle stadion

Det er som regel forbundet med glæde at tage en tur ned ad Mindernes Allé. Det er imidlertid langt fra tilfældet, hvis man kigger ud over det gamle stadion på Ndr. Strandvej. Mere end seks år efter FC Helsingør spillede på banen for sidste gang, står de gamle tribuner stadig som en spøgelsesagtigt kulisse. [Læs mere]